sunnuntai 8. joulukuuta 2013

eimullamuuta

tosiaan
ei mulla muuta
kun että ei mulla ole mitään hätää
kaikki on ihan ok

joskus vaan luulin
että elämästä tulisi kokonainen
ei tullut ei
tuli palapeli josta puuttuu paloja
siihen on vaan tyydyttävä

niillä on mentävä mitä on
mitä vähempään on tyyväinen se onnellisempi on

mun veli sanoi joskus mulle että on naurettavaa olla onnellinen siitä mitä on, kun voisi tavoitella jotain enemmän...

ja mitä mulla sitten on
mulla on mun lapset
se oli sitte siinä

ne on jo aikuisia ja niillä on omat elämät
ja hyvä niin
en koskaan halunnutkaan jäädä niiden varaan hengaamaan

kun mun palapelistä hukku niitä palasia
niin mun piti priorisoida, tai en osannu muuta tehä
niin nyt ei sitte ollu
muuta

ja se mitä oli on nyt tehty

et tää oli nyt tässä

Ei kommentteja: